Home » Bayan Epilasyon » Vücudunuzdaki benler ne anlama geliyor? 1

Vücudunuzdaki benler ne anlama geliyor? 1

Yüzünüzdeki veya vücudunuzdaki benler her zaman dikkat çekerler. Bu benler aynı zamanda kişiliğiniz ve gelecek yaşantınız hakkında önemli bilgiler veriyor olabilirler.

İnanmak ya da inanmamak size bağlıdır ancak yüzünüzün veya vücudunuzun belirli bölgelerinde doğuştan var olan ben lekelerinin gelecek yaşantınızın nasıl olacağını ve kişiliğinizi belirlemede önemli ipuçları verdikleri söyleniyor.
Burun köprüsünün üzerinde yer alan ben 
Bu kısımda yer alan ben lekesi önünüzde umut vaat eden bir kariyerinizin olduğunu işaret ediyor olabilir. Ücret artışını çok istediğiniz bir işi hala elde edemediğinizi düşünüyorsanız ilerleyen zamanlarda kavuşabilme ihtimaliniz biraz fazla… cilt bakımı
 Kaşın altındaki ben 
Kaşınız hemen altında ben lekesi olması güvenilir biri olduğunuza işaret eder. Bu durum aynı zamanda yol gösterici bir insan olduğunuzu işaret ediyor olabilir. sante lazer
Dudak üstünde ben 
Çekici ve sevimli kişilikleriyle bilinen bu insanlar, arkadaşları arasında oldukça popüler kişilerdir.  Ayrıca kıyafetten yiyecekleri şeylere kadar her şeyin kalitesiyle ilgilenirler.
Leave a Reply

