Home » diyet » 7 Günlük Dukan Diyeti

7 Günlük Dukan Diyeti

Zayıflama programı Dr Pierre Dukan ifadesiyle, 7 gün için gerçekleştirilir. Bu yeni bir dukan diyeti sistemidir. 3-5 kilo vermek isteyenler için idealdir. Bu diyette esas bir haftada kilo vermek ve sağlıklı zayıflamaktır. İstediğiniz kiloya inmek için her hafta aynı sıra ile bu diyeti yapmalısınız. Diyet aynen günlerdeki öğünler şeklinde yapılmalıdır. Kurallar kesindir. İstisnalar yoktur.

1. Gün : Sadece saf protein yiyin. Et, balık, yumurta.
2. Gün : Nişastasız yeşil sebzeler eşliğinde protein tüketin. Epilasyon Örneğin, yeşil fasulye, brokoli, ıspanak, pırasa yiyebilir …
3. Gün : Bu ​​önceki gün olduğu gibi aynı şekilde ve tek bir meyve için bir bonus alırsınız!
4. Gün : Saf protein, yeşil sebzeler, 2 dilim kepekli ekmek ve 2 meyve yiyin.
5. Gün : Aynı 4. gün gibi menü, ancak diyeti ekstradan 40g yağlı peynir ile tamamlayın.
6. Gün : 200 gr nişasta seçimi (pirinç, patates, makarna …) ilave edilir..
7. Gün : Gün gala yemeği. Bu son gün o zamana kadar yasaklanmış olan tüm gıdalar ile bir yemek yapabilirsiniz (şeker, yağ, vb.) Bir tabak yemek ve bir yemekten sonra peynir ve tatlı arasında seçim yapmak koşuluyla!

Burada, şimdi başarılı bir diyet için tüm anahtar ip uçları var: Express Dukan Diyeti !

Bir haftalık dukan diyeti menüsü. Dukan Diyetinin yeni versiyonu. Dr. Dukan tarafından tasarlandı. Ve 5 kilo ve daha az fazlası olanlar için. Yani vermek istediğiniz kilo 5 kilodan az ise bu diyet sizi 7 günde yaklaşık 1 kg kadar zayıflatmayı hedefliyor. Ancak yanlış anlaşılmasın bu diyet sadece 7 gün yapılıp bitirilmiyor, her hafta aynı şekilde tekrarlanıyor ve istenilen kiloya inene kadar aynen bir haftalık periyotlar halinde sürdürülüyor. Lazer epilasyon İşte 7 GÜNLÜK DUKAN EXPRESS yani DUKAN BESLENME MERDİVENİ.

Bu bilgileri Dukan Diyeti Fenomeni haline gelen sevgili Simla’nın bloğundan aldık. Simla sayesinde yeni Dukan Öğretilerinden haberdar olduk. İşte Simla’nın kaleminden yeni dukan ekpsress diyet:

DUKAN BESLENME MERDİVENİ:

Bu metod daha ziyade FAZLA KİLOSU 5kg VE ALTINDA OLANLAR İÇİN uygun denilse de;

Eğer klasik dukan yöntemi size ağır geldiyse,aile ve iş yaşamında uygulamakta zorlandıysanız,yüksek protein alımı bazı sağlık problemlerine yol açtıysa ve kilo vermekte aceleniz yoksa 5 KG’dan fazlası olanlar da rahatlıkla uygulayabilirler bu yöntemi.

Diyeti bitirip koruma evresinde birkaç kilo alıp ne yapsam diyenler için olduğu kadar, kışın aldığı birkaç fazla kiloyu vermek isteyen için de büyük bir kolaylık olacak bu yöntem.

Sadece 7gün sürecek bu hızlı diyetle döngü halinde uygulandığında kısa sürede 2 ila 4 kg vermek mümkün zira yapılan calışmalarda haftada 700 ila 800 gr arası kilo kaybı gözlenmiş.

Mantık ve içerik olarak güçlendirme evresine çok benziyor.İğneli epilasyon İlk gün atak evresi gibi sadece saf proteinlerle başlayan diyete 2. gün sebzeler ,3.gün meyveler ,4.gün ekmek,5.gün yağlı peynir,6.gün nişastalı gıdalar ve 7.gün ödül öğünü ekleniyor.

1.GÜN:

SAF PROTEİNLER
+ 1,5 KAŞIK YULAF KEPEĞİ
+10 DK.TEMPOLU YÜRÜYÜŞ
+EN AZ 1,5LT SU

2.GÜN:

SAF PROTEİNLER +SEBZELER
+1,5 KAŞIK YULAF KEPEĞİ
+12 DK.TEMPOLU YÜRÜYÜŞ
+EN AZ 1,5LT SU

3.GÜN:

SAF PROTEİNLER +SEBZELER +2 MEYVE(üzüm,muz,kiraz hariç)
+1,5 KAŞIK YULAF KEPEĞİ
+14 DK.TEMPOLU YÜRÜYÜŞ
+EN AZ 1,5LT SU

4.GÜN:

SAF PROTEİNLER +SEBZELER +2 MEYVE(üzüm,muz,kiraz hariç)
+1,5 KAŞIK YULAF KEPEĞİ
+2 DİLİM TAM BUĞDAY EKMEĞİ
+16 DK.TEMPOLU YÜRÜYÜŞ
+EN AZ 1,5LT SU

5.GÜN:

SAF PROTEİNLER +SEBZELER +2 MEYVE(üzüm,muz,kiraz hariç)
+1,5 KAŞIK YULAF KEPEĞİ
+2 DİLİM TAM BUĞDAY EKMEĞİ
+40GR KADAR YAĞLI PEYNİR
+18 DK.TEMPOLU YÜRÜYÜŞ
+EN AZ 1,5LT SU

6.GÜN:

SAF PROTEİNLER +SEBZELER +2 MEYVE(üzüm,muz,kiraz hariç)
+1,5 KAŞIK YULAF KEPEĞİ
+2 DİLİM TAM BUĞDAY EKMEĞİ
+40GR KADAR YAĞLI PEYNİR
+200GR NİŞASTALI GIDA
+20 DK.TEMPOLU YÜRÜYÜŞ
+EN AZ 1,5LT SU

7.GÜN:

SAF PROTEİNLER +SEBZELER +2 MEYVE(üzüm,muz,kiraz hariç)
+1,5 KAŞIK YULAF KEPEĞİ
+2 DİLİM TAM BUĞDAY EKMEĞİ
+40GR KADAR YAĞLI PEYNİR
+200GR NİŞASTALI GIDA
+ÖDÜL ÖĞÜNÜ
+20 DK.TEMPOLU YÜRÜYÜŞ
+EN AZ 1,5LT SU

Sonraki pazartesi diyete en bastan başlayıp egzersizi arttırarak istediğiniz kiloya inene dek bu düzende devam etmeniz gerekiyor.

Bu yöntemin sonunda güçlendirme evresini uygulamaya gerek kalmıyor yalnızca korumak için beslenme düzeninizi Dukan’ın önerdiği sağlıklı besin gruplarıyla yapıp hayatınızdan egzersizi ve 1 Saf Protein gününü çıkarmamanız çok önemli.

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s